Äntligen!

Den här veckan har jag haft några av de roligaste dagarna i mitt liv.

Davids student: Shit, vad man planerat, grejat, fixat, städat inför hans stora dag. Men det blev så bra det kunde bli!
Värmen höll på att ta dö på oss, men där stod han i kostym och mössa och skrek. Då var man en riktigt stolt syster vill jag lova. Han även säga grattis till Sofiorna:)
Väl hemma var det mat, barn och vuxna från alla håll och kanter. Det bästa var att att få träffa mina morbröder som verkligen är hur goa som helst! Min kusse Jenny har även blivit min förebild..*hehe* Ingen kan nog prata som henne.
Det bästa på hela kvällen var när jag satt på altanen och prata med mina absoluta bästa kompisar. Viktor och Moa. Hur mycket saknar man inte tiden från Helgonagatan? Grät nästan en skvätt när Viktor, Lisa Agnes stod i dörren och log. VÄLDIGT trevlig överraskning!

På kvällen  blev det fotboll. HEJA PIERRE! Han blev matchens lirare och gjorde tom ett mål Synd att jag missa det. Hade dock kunnat komma undan med det om inte Emma skvallrat;P

Sen handla med brorsan:) Blev en jättegod chokladtårta *TJOCKIS!*

Igår var jag och bada med Emma, Sofia och Alex. Blåste lite men bättra på bränna lite i alla fall.
På kvällen Liseberg!!! Kvällens höjdpunkt var när en dam blev snuvad på sin stjärnvinst. OJ vad synd det var om henne, men OJ var skoj det var att se hennes reaktion.
Näst bästa stunden var när jag fiskade upp min vovve på första försöket!:D

Sen har jag en fråga: Hur mycket socker exakt finns det i en sockervadd?

Mycktet trevlig kväll i alla fall!

Idag var det bad på Smithska udden. Efter ett antal felkörningar, påkörda måsar och klippklättring blev det mat och bad. Tror jag kommit ifrån det där med att vara badkruka efter att ha badat på Näset den 23 april. Klarade man av att bada då, klarar man allt!

Ikväll Utgång med gamla godingar. Ser fram emot detta. Lutar åt Trädgårn!

Hoppas hoppas på Hamburgsund imorgon!


Slutligen:
Läste i klick igår. Den nya krönikören där heter Oksana Andersson, också känd som Chippens flickvän.
Hon gav ett bra tips på fotvård. Smörj in fötterna med Body Butter från Body Shop och tejpa sen fast plastfolie runt. Gå med det en timme och voila! Fräscha och lena föttter!:)

Heja Portugal!!! 500 kronor står på spel.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0