Heja Sverige!

Igår stod jag, Påsen, Nettan, hennes Daniel och Walle (en stund) på Avenyn och frös..
Men det var det värt!!!
I början var jag nästan säker på att det skulle bli mållöst men efter Zlatans skott i klykan fick man upp ångan direkt!:)
När dessutom Petter Hanssons fick in historiens fulaste mål var kvällen fulländad..
GANSKA mycket folk höll nog med mig. *ler*

Bussresan hem var riktigt ball med. Träffade massa gamla godingar på en och samma gång!


På lördag blir det eventuellt bordsbokning på Avenyn eller hemmafest hos Johanna B.

De ringde från jobbet imorse med. (väckte mig naturligtvis). Eftersom jag ska jaga AK i sommar ska jag tydligen lära mig att köra motviktstruck på måndag morgon. Det är de STORA truckarna ju...:) Blev lite nervös, men det ska nog gå bra. Det kan ju inte vara så svårt? Eller?

Riktigt sugen på att åka utomlands med. Men hur ska jag ha råd med det? Thailand i vinter med familjen och tror jag ska spara till en bärbar dator med... *suck*

Pissigt väder är det med. Iof var det bra att regnet kom så det kan sluta brinna överallt.. Det luktade brandrök på altanen i morse..:S

Idag har jag även varit riktigt duktig här hemma. Strök all tvätt och dammsög nedervåningen (intresseklubben antecknar)

Nu saknas det bara en sak!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0