Helgen i korthet: Träningsläger

Fredag:

Fredagen
började lite lätt med handboll, nice träning med bollen och allmänt spelande till musik.
Sen var det gemensam middag och mys vid fästningen..=)

Lördag:

Uppe med tuppen för det var träning kl 10. Solskenet håller i sig och likaså värmen, vilket medför en bastu i Munkegärdehallen. Shit, man svettas ju som killar:S

Sen var det lunch vid fästningen (i skuggan) och lite diskussioner.
16:45 var det GO KART! Meskörde de första varven men sen gick det undan! Hjulen slira rejält i kurvorna. Det bästa var när en av tjejerna (nämner inga namn) rammade ett staket så att det föll ihop.
Jag vann dock inte.. Det gjorde Michaela B som säger att hon aldrig kört innan, men det tvivlar jag på..

På kvällen drog vi till en sjö i Nödinge. Där blev det bad för mig och tre modiga till:)
Min och Jossans grill tog naturligtvis längst tid på oss så vi fick mat nästan lagom till de andra ätit upp..

Söndag:

Orientering kl 10:00. Trots värmen lyckades jag, Elin och Sofia plocka ihop 8 kontrollen. Elin var kartläsaren och Sofia letaren. Jag var coach:D 
Märkbart hur ordvalen förändras efter 45 minuter i vildmarken,.,.*haha*
Sen lunch, sol, prat vid kvarnkullen.
Träning på kvällen med lir..SKOJ!

Herrmatchen tänker jag itne ens ta upp...

Läste din blogg.. Efter det snurrade rummet och allt försvann...om det är som jag tror, vet jag vad jag ska göra..


chill!


kan man gå och lägga sig 20:03 en söndag? Imorgon ska vi uppsatsläsa...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0