Ingenting egentligen.

Tänkte berätta lite om vad som har hänt sen det senaste blogginlägget. Som rubriken säger, egentligen ingenting.
Idag har jag, bror och far fixat med bilen. Skum och vatten överallt men den blev fin till slut.
Satt framför teven en stund och lipa till Cityakuten och Vänner.. Meningsfullt jag vet :)

Imorgon spelar Sverige mot Sverige och det blir nog att vi drar ihop ett gäng och sätter oss på Hard Rock. 
Vi dissar utomhus eftersom det blev så fruktansvärt kallt förra gången. 
Lyckades lova bort mig som chaufför på kvällen (smartass) så det blir ingen utgång för mig.

Söndag blir det nog bara chill, kanske promenad med min hemkomne granne och förbereda mig för jobbet.
Ska på truckutbildning på morgonen och om jag hinner till RA på eftermiddagen. Beror på hur bra jag kör den stora trucken :D

Sommaren verkar bli ganska go..:) Ska jobba mycket, men ska se Ola på Bohus Fästning och tvinga med Sofia på Diggiloo så att vi får se lite Mums-Måns med. *hehe*
Pratade med Walle igår och vi funderar på att dra iväg på en weekend nånstans. Eftersom vi är Volvofolk båda två får vi passa på när tillfälle ges:)

Funderade lite på nästa hösttermin, jag har flera olika alternativ:

1. Jobba under sommaren och resa under hösten
2. Jobba både sommaren och hösten
3. Plugga extra, typ företagsekonomi eller pedagogik
Några råd?


Måste fixa brorsans present i helgen med, killen fyller ju 15 på måndag! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0