Kontorsnisse.

Idag känner jag mig som en liten sådan. Har suttit och pratat i telefon med typ varenda pub i göteborg och kollat om det fanns några platser kvar till lördagens match. Men TJI fick vi.. Fullt överallt, men hade man kanske kunnat vänta sig, när matchen är om två dagar.

Sen har jag fått i uppdrag av Yshle att hålla ett litet föredrag om kost för killarna, så det tänkte jag börja lite med också. Sitter och letar lite på internet och har även fått bra grejer av min tränare. Kommer nog bli bra det där. Sitter och klurar lite på upplägget bara..

På måndag är det dags för jobb igen. Då kommer dagarna gå lite snabbare i alla fall. Denna vecka har vart riktigt seg, gör inget vettigt alls på dagarna. Ska kanske inte klaga när man får sovmorgon varje dag, men det känns som om dagarna bara flyger förbi utan att jag får gjort något..Trist att vara den enda som är ledig:P Sen är det ju inte värsta sommarvädret heller.

Hade kanske tänkt att åka till landet på söndag, men får se hur vädret blir. SMHI har lovat 12 grader och moln så tror jag hoppar det *hehe*

Orden som egentligen vill sägas kommer liksom inte riktigt fram..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0