Pank som en kyrkråtta.

Tack ***** för att ni inte ger mig någon lön och förstör min sommar. Tack så fruktansvärt mycket!
Tydligen har det blivit fel i registreringen vilket gör att jag inte får min lön förrän 27 juli!!!!!
Tänk om jag hade haft en hyra att betala? Då hade jag varit körd. Ska ringa på måndag och vara aggressiv.
Så nu sitter man här en lördag kväll med inga cash vilket gör mig halvt deprimerad. Skulle dratt till Borås men det blev inget med det..

Nästa helg blir det i alla fall Hamburgsund. Ska träffa kussen med familj och hennes boy. Ska bli gött att hänga på tomten lite och BADA!:)


hejdå, just idag är jag på kasst humör. Mest besviken på folk. Jag måste lära mig att omge mig med rätt människor, sådana som får mig att må bra och inte såna som suger energi..






det är något som saknas


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0