Slutet på en era

Så skulle man nästan kunna kalla det...Slut på IDG 120. Idag var det avslutning med seminarie och lek i slottsskogen.
Så mycket skoj man haft med den klassen! Kollade bilder från den allra första tentafesten och det slog mig att det fortfarande är samma gäng som håller ihop.
Emma är ltie vemodig, men jag har nog intee riktigt fattat att det är slut.
När jag kom till pedagogen första dagen ville jag bara springa tillbaka till Volvo... Ångrade mig!
Men när man lärde känna alla dessa underbara människor så ångrade jag mig verkligen itne! Jag trodde itne att jag skulle trivas så bra, jag har träffat vänner för livet och tom en kärlek..
Men Emma, var inte vemodig! Vi ses ju igen:D

Kvällen blev riktigt mysig den med. Åkte hem till Jossan med Emma-Pemma och åt paj tillsammans inne hos Fia..Tjöta lite och sa sen hejdå till J som åker till Åland imorgon..

Imorgon är det dagen före den stora dagen, studentdagen. Mycket som sak fixas, men bada ska jag..


TRÄFFA SOFIE PÅ FREDAG! :)


Emma gjorde min dag:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0