Sol, sol, sol

Värmen verkar inte vilja försvinna och det tackar vi för!:) Idag var jag och Emma hemma hos Patrik och greja med uppsatsen. Kändes som att vi var negativa, men vi fick till det positiva sen..

Idag var det Mimers Bal. Brorsan var så fin!!! Hoppas de har kul och att han tar sig hem helskinnad:)

Imorgon är det AVSLUTNING med klassen. Känns som att det hade kunnat ske mycket tidigare men mu är det dags. Sen är det sommarlov!! Eller ja, snart i alla fall. Första ska vi förberede för Davids student. Mat ska lagas, hus ska städas, present ska köpas. Ska bli kul på torsdag då massa släktingar kommer. Man ses inte så ofta..

Räknar ner till jag börjar jobba på Volvo med. Jag och Tommy får stå för de erfarna och guida de andra. *haha*
Gött med guidad vandring första dagen på ett ställe man vart heltidare i ett och ett halvt år.
Härligt att träffa tjockis också!

Imorgon kommer vara första dagen på resten av mitt liv!:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0