Sommarlov

Det är nånting med sommaren som gör mig rastlös. Man vill hela tiden vara där alla andra är och kan inte njuta av att bara vara. Idag har jag solat ett antal timmar, läste ut bok nummer två:) Lite dåligt samvete över att jag inte hjälpt till så mycket  hemma men jag får köra mitt race imorgon. Tror nästan jag är mer nervös än vad brorsan är. *haha*
Kul ska det bli i alla fall..Kommer vara grymt mör på kvällen.

Fredag är det Näset med Sofie, Lördag träning och sen hem till Jasse. :D Kanonvecka på G!




Inget kan få bort känslan av ensamhet, skuld och ånger..förlåt..nu är det försent..


Kommentarer
Postat av: Din kusin

Vi är två om att vara rastlös vill jag lova!!!!

2008-06-06 @ 16:41:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0