Söndag.

Söndagen började som vilken blä-söndag som helst. Regn och jag blev väckt innan jag själv ville vakna. Jag och brorsan åkte iväg och hämta pappa på Stenungsbaden. Självklart åkte jag fel!!! Efter många svordomar kom vi fram och såg kära pappa:)

Sedan parkerade jag många timmar framför min tv. Spana in Gossip Girl *äntligen* och annan skit.
Trodde jag skulle ligga där hela kvällen tills fotbollen börja men det blev en trevlig överraskning istället.
Bio med papps och David!:)
Såg Indiana Jones och den var riktigt bra!

Imorgon är det jobb igen.. Längtar! Mer till att ha något att göra än jobbet i sig. Har grävt fram mina ytterst snygga stålex skor så jag är ready to go!

Never thought I could be the same again, but I have never felt better inside:)

Grymt trevli kväll igår förutom 2-1 målet då.. Men middag på restaurang med godingar och fotboll på storbild är aldrig fel..

Nu ska jag kolla Portugal- Schweiz!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0