1,2,3,4,5,6,7,8,9,10 KLAR!!!!!!

ja ojojoj, vad vi slet.. I alla fall några timmar, sen tröttna vi. Hejdå, nu är jg klar säger Sofia efter halva. Men jag tvinga kvar henne. *haha*

har äntligen skrivit klart min analys och tänkte dra och cykla lite och få ur sig lite påskmat och pluggtankar.

Till helgen blir det nog chill med lite bowling kan jag tro. Och på tisdag kommer det klassisar och bakar våfflor!:D
gott gotti gott gott..
Så himla skönt att kunna planera hur man vill nu utan att behöva tänka på handbollen.

Och min nya, stora säng är underbar! Och på fredag blir det byrå med så man slipper ha garderob på golvet i en låda..

puss och kram vi ses på stan..


Se mig, hör mig, rör mig, hur svårt kan det va?
Är det inte världens goaste låt så säg?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0