Andra chansen

Ja, det är ju helgens höjdpunkt, melodifestivalen..:D
Sjukt beroende är jag men grymt skoj!:D
Personligen hejar jag på Sibel och Caracola men det lär ju bli Carola och Ola som går vidare...
*No shit*
Var ute och sprang förut, det var tuffare än vad jag trodde..puh.. seg i benen och värsta flåset. Inte alls skönt ju..



varje gång du går lämnar du efter dig en tomhet som jag inte känt förut, måste bygga upp någon mur hela tiden för att skydda mig mot detta. Därav mina trumpna miner då och då.
Du har nog påverkat mer än vad jag trodde var möjligt.
Visste inte att man kunde känna så här.
I hela mitt liv har jag haft en livsfilosofi som bygger på att man är som starkast ensam, men efter att du
vände upp och ner på mitt liv har jag börjat undra. Finns det något som är bättre? Kan det vara möjligt att tom jag kanske kan dela mitt liv med en annan människa?


jag älskar min familj, min klass och mitt lag. Dessutom älskar jag mig själv..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0