känsla

Måste bara berätta om något som hände idag. Hade en föreläsning med före detta förbundskaptenen Ulf Karlsson (smått överskattad btw) och han gav oss en uppgift som först gav mig en hjärtattack.
Vi skulle låtsas att vi för första gången stod inför ett lags föräldrar/lag och hålla ett anförande på ca tre minuter.
Först blev jag skitnervös, men efter att jag övade kände jag bara att jag skulle in och köra på.
Och när jag står där känns det som om jag flyger iväg och ser mig själv från sidan, som om jag är någon annanstans. Och jag bara pratar på! Så himla roligt var det!!! Trodde aldrig det skulle kännas så bra att prata inför folk.

det var det iaf..:)



you know I can´t get over.......


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0