Kidnappning

I godan tro gick jag ut efter tentan och tänkte bli bjuden på lunch av Jesper.
Istället sätter han på mig ögonbindel och hörselskydd och vandrar iväg med mig.
Vi åker spårvagn, buss och går en jäkla bit. Till slut hamnar vi i en lägenhet  och då får jag ta av mig min oerhört snygga förklädnad.
Då står Madde, Hanna, Jossan och Emma och sjunger för mig!:D

Då visar det sig att de tagit hand om mig hela vägen från skolan och lett mig lite varstans.:D:D:D
Shit vad roligt det var, blev riktigt tårögd...*snyft*
Men vilka vänner man har som planerar. Ni är underbara!

Grymt snygg jag måste vart på stan alltså..:S *haha*

Böev precis klar med min handlingsplan med som jag haft smått ångest över.. Nu kan man äntligen släppa den och börja läsa boken istället. *pust*

Men nu är det lite lov i alla fall. Ska inhandla möbler med papps på torsdag! JIPPI!
:)

tjipp och hej..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0