My life as me: Onsdag

En av de bästa dagarna på länge..=)
Gick upp tidigt och körde mamma (ville ha bil) haha. Sen handla på maxi, god frukost och annat.
hem och käka i lugn och ro, sen sov i tre timmar. GOTT. Chefen ringde och väckte mig och fråga om jag ville jobba hela sommaren. JA tack sa jag och nöjd och belåten att min ekonomi är fixad under juni-augusti.
Fixat lite inför uppgiten i skolan. Hade en uppspelt Rickard i luren som skickade mig en grym powerpoint. Inte riktigt svar på frågan men men, det löser sig sen :)
Bakat har jag gjort och färgat min brors hår. Även kollat melodifestivalen. IGEN jag vet men är beroende.*hehe*
Ikväll blir det favvomiddag och kaka. Sen platta håret, måste ju vara fin inför debatten imon..

Grubblar mycket på hur jag ska göra med handbollen egentligen. Det gungar fram och tillbaka hela tiden. Det är ju försäsongen somn tar emot och om man egentligen får chansen någon gång. Är det värt det?
 Sen jag började skolan och träffade Jesper har man ju fått upp ögonen på att det finns annat här i livet än handboll. Samtidigt är det en så stor del av mitt liv och har vart i flera år att det känns som att man raderar ut en del av sin identitet om man lägger av. Och man kommer sakna folket så grymt mycket.
Men det är klart. Det blir ju C-lag och coach får småttingar om jag bestämmer mig för att lägga av:)
Och det hade varit grymt roligt. Flickorna vet ju redan vem man är.

Ska ju vara ledare för sommarhandbollen med..Kommer nog bli lajbans*hihi* Får man användning av sina ledarkunskaper med.

Hoppas på Ikea till helgen med. Måste fixa säng innan ryggen pajar. Har vaknat flera nätter i rad av att örat värker med. :D Men det beror nog på kudden..


nu får det vara nog tycker jag.. tjötat tillräckligt mycket:D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0