B-uppsats

Ja gud vad duktig man är. Nu sitter vi här med varsin dator och skriver massa bra saker om inlärning. Eller?
Kändes så grymt igår när vi kom igång, men idag.. vad hände md motivationen? Plus att det är svinkallt härinne och svinvarmt ute.. Men på fredag ska jag iaf få sola:D Hoppas hoppas SMHI säger sanning annars blir jag allt lite grinig.

Träningen har kommit igång med och det är nästan skönt att känna att man gör något nyttigt på kvällarna och inte bara glor tv. men OJ, vad ont det gör.. haha..

Kristin tittade förbi igår och sa hur roligt det var att jag skulle komma på Gårdsfesten den 17, och det ska verkligen bli skoj. Hänga med gamla grannar och tjöta med Moa, som jag inte träffat på länge. Hon och och jag har mycket historia tillsammans =) Undrar hur många varv vi gått runt gården i våra dar? 

" Nu gick världens fulaste jacka förbi" 

Jag har av någon anledning fått en gammla jingel på hjärnan. den kan ploppa upp när som helst, men av nån anledning oftast när jag är nervös eller rastlös..

"Shio, shio, its natural!" Någon som kommer ihåg? =)


I wanna make you happy...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0