Borås med Pås

Tog bussen in till stan och vandrade omkring i solen :) Jättemycket folk och jättefint väder!
Satt bredvid två riktiga original i åldern 60+, som fick mig att inse att min farmor är riktigt hipp!

Vad blev resultatet av shoppingen?

Röd klänning med matchande halsband
Rött och vitt linne
Solbrillor
Schal
presenter till mamma

Färger som jag kommer gå runt i i sommar: Korallrött och citrongult!

Riktigt lyckat:) Nu ska jag packa väska och snart åka till Borås!!!! SCHLAGER IKVÄLL! :D  Ska hämta Therese på vägen och så ska vi ha roadtrip hela vägen woho!

Har även hunnit med att spela lite spel med brors.... Fick se hans baloutfit med, shit vilken babe han är;)


Jag fatta piken...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0