Eurovision 2.

Då kommer fortsättningen från i tisdags. Måste säga att kvaliteten var grymt bättre än första semifinalen..
7 rätt igen, vilket betyder attt jag vann!!!!

Island: Perfekt början på kvällen, men snabbgenomgången var bättre än låten i helhet..*Uppvärmingslåt 1
Sverige: Ja,hon ser gräslig ut,men OJ vad gåshud man fick:) Kommer gå i bilen många timmar *Uppvärmingslåt2
Ukraina: Charlotte nummer två, fast brunett. Snäppet bättre än Sverige och kommer antagligen ta hem allt. Kom ihåg att jag sa det! =)  *Uppvärmningslåt 3
Lettland: SUCCÈ! Den här fick min röst.. Vem älskar inte pirater? *Uppvärmingslåt 4
Albanien: Nja.... Okej låt, men hon hade för svag röst..
Turkiet: Goare än Finlands låt, men fortfarande lite tråkig...
Kroatien: Vi parar ihop en mafiiaboss och en Hugh Hefner kopia och vips har vi en schlagerfinal i hamn!
Portugal
Georgien: En av mina favoritlåtar genom tiderna är Spaniens bidrag 2000. Även den framförs av en blind. Georgien fiskade nog många röster pga det, men låten var faktiskt bra den med..
Danmark: Så fort Luuk nämner att han är lik Mums-Måns spetsar jag öronen... Låten var grym och ja, han fick min röst:)

Saknar Schweiz dock.. Söt liten grabb men glimten i ögat.. Man smälter ju när man sitter i soffan..

Dagens kommentar:

Kristian Luuks son om Litauens bidrag: "Shit, en etta" Kunde inte annat än hålla med och tog min kissepaus..

Nu är det bara att vänta in lördagen........mmh mmh mmh!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0