Eurovision1.

7 av 10 rätt..

Andorra: Svängig och en riktig schlager, typ Linda B:)
Israel: Bra röst, go låt
Norge: Härligt sväng
Azerbadjan: Grym show med ängel och djävul
Slovenien: Go refräng som sätter sig
Polen: Gräslig tjej men fin låt. Kommer bli poppis på bröllop
Armenien: Liked it! Låt man skulle vilja köra själv, om man inte varit tondöv..
Rumänien: Även den en fin låt, på ett vackert språk
Grekland: Nja, den var okej, men likt något annat....Försvinner i mängden
Sen hhade jag faktiskt tippat att Kalkonen från Irland skulle gå vidare men aah.. Folk röstar ordentligt iår..

Finland: Gillar hårdrock men denna var trist..
Boznien Herzegovina: Bröjade som ett barnprogram med Björn Kjellman. Skärpte till sig men ack vad jag inte gillade den..
Ryssland: Pianomannen gör comeback med skridskoåkare (Vart har jag sett honom innan?!??) och fiol.. Trodde den skulle vara bättre...

Min absoluta favorit är Spaniens bidrag från år 2000...mmh mmh mmh....

Kommentarer
Postat av: Jesper

Mannen på skridskor är en konståkningens största. Har nog slutat nu men han var #1 alla gånger om tusen gånger om. Han på stratovaren är också kändis som tusan. Heja Bosnien!

2008-05-21 @ 11:54:26
Postat av: Mina (din kusins kombo)

maria berättade att du oxå var lite schlagernörd :D
mitt favoritbidrag e oxå från 2000, dock lettlands :P

2008-05-22 @ 14:47:46
URL: http://minajohanna.blogg.se
Postat av: Mina

förresten.. han från ryssland var även med 2006 :P

2008-05-22 @ 14:49:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0