Känn värmen!

Man ska verkligen inte klaga men shit vad varmt det är! Satte mig i STOLEN vid tre och man började ju svettas med en gång.
Började dagen med att lyssna på schlager och käka frulle. Sen tog jag mig en cykeltur till den stora staden Kungälv. Skulle spana på JC inför rean, men hitta inget direkt. Drog istället till Lindex och införskaffade två nya byxor och ett par örhängen..=)

Sen blev det till stan med Emma. Vi tog oss varsin iste och kaka och satte oss och glodde på folk. Hur mysigt som helst.
Träffa Jasse på bussen hem, inte sett henne på länge så det var nice.

Nu tänkte jag sätta mig i stolen igen och läsa lite i min nya bok.

Imorgon blir det kanske havet.. mmh mmh mmh


GRATTIS DAVID SOM BLEV STABSPLUTONBEFÄL I BODEN!
kommer sakna honom men skoj för brorsen:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0