Klisterblåsor

8 stycken på högerhanden!!! Och det går ju inte att tejpa över heller för tejpen glider av. Då sliter man upp nya blåsor, snacka om mysigt. Blodet sprutar:P *dagens Ilands- handbollsproblem*
Min nya karriär på den nya positionen startar officiellt idag med. Säger inte vilken :)

Trevligt med lite nya läsare av bloggen med, välkomna välkomna!

Fick klagomål på att det kanske var mycket eurovision, men det får man stå ut med i dessa tider, fram till lördag i alla fall *hehe* Lördagkvällen kommer spenderas i Borås med Werre Och Pås. MIddag, schalger, spel och utgång. Kan ej bli bättre!

Måste bara ge ett exempel på hur en dialog om kärlek kan låta på en förskola för 3-5 åringar:

Pojke 1  och pojke 2 retar Flicka och kallar henne för ett bananskal (!!?) Flicka blir arg på pojke 1.
Flicka: Jag tänker aldrig bli kär i dig om du håller på så..
Pojke 2: Erkänn du bara blir kär mig då?
Flicka: nej, jag blir bara kär i *** nu...

Tänk om man kunde bestämma vem man skulle bli kär i? Vad lätt allt skulle vara:)

Fick en trevlig överraskning idag..LÖN!!!! tresiffrigt t.o.m... Vad ska man göra med dem?.......


snälla.... hitta ingen ny än......



HEJA LETTLAND!!!!!!!!





 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0