Se mig, hör mig, rör mig.

Göteborgsvarvet blev en rolig tillställning. 8:00 fredag var det dags att börja dagens arbete med att bära in 45000 nummerlappar i Frölundaborg och sortera dessa i nummerordning.
Kl 10 börjar folk strömma till och utdelandet börjar. Så grymt roligt att se så mycket olika människor! Kändiskåt somjag är blev jag mycket stolt när jag fick se Rickard Olsson komma in med kamerateam och allt.
Attans att jag inte vågade hoppa fram lte diskret och "råka" gå förbi.. I så fall hade jag varit med i fyrans sport igår..=)
16 maj 2009 är det dags för hela familjen Tyden Busck att springa. Ohoj vad det kommer gå:) Så länge jag inte kommer sist är jag nöjd... Och under två timmar helst. En tjej hade samma mål och kom in på 1.59.54. Snacka om flyt.. hehe..

Även lördagen blev lyckad, men med lite mindre att göra. Roligt folk att prata med och massa laddade löpare.
Spanade in några av de i slottsskogen och Kungsportsplatsen och löpstilar blandades friskt med drakar, instrument och halvnakna farbröder.

Gårdsfest på Helgonagatan på kvällen. Jag, Moa, Fredrik, Johan ägde hela kvällen med karaoke och glada tillrop:) Olearys blev inte lika lyckad då vi höll på att somna vid två tiden...


Söndagen gjorde mig bitter. Alla planerna gick åt skogen och det kändes som att jag slösade bort en hel dag på att göra ingenting... Men men, alltid trevligt med kvalitetstid med föräldrarna.=)


Fick precis en förklaring av Svante till varför jag är lite bitter över livet just nu. Och jag tror bannemig han har rätt. Han är en smart man =)


Kommentarer
Postat av: Emma

Vi ägde på varvet - så grymma va!

2008-05-19 @ 23:14:33
Postat av: Kusinen

En kompis till mig härifrån Lkpg sprang nåt lopp i Gbg i helgen, kan det ha varit det loppet?

2008-05-20 @ 11:23:40
Postat av: Linnéa

Det måste varit göteborgsvarvet. Vad hette han/hon?

2008-05-20 @ 15:05:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0