Sommarväder

Vet att jag tjatar om detta fina väder men jag kan inte låta bli! Det är varmt hela dagen och man kan gå i kjol och linne redan på morran:D
Det är dessutom skoj att se människor som inte riktigt vågar tro på temperaturen och drar på sig långbyxor och tjocktröja IFALL skyfallet kommer..

Idag blir det grill med familjen och slapp på altanen. Imorgon är det först grill och lekar på beachen med laget och herrarna.. Kanske bad med, om nån annan vågar *hehe*

Hoppas också att det blir en tur till landet, kära Hamburgsund på söndag...Sola på gräset och hjälpa pappa och jobba.
Skönt att ha annat att tänka på för en gångs skull...


What else? JO! Midsommar hade vart kanon om det blir som jag och kussen vill;) Jag är mest nyfiken på Carl med C. Bara så det stumpan kommer jag säga:


"Hej, jasså det är du som är Carl med C?" så det är bara att förbereda honom för den galna göteborgaren. haha.


Hoppas att det blir som jag har tänkt... Men aah, vi får se. Ska våga fråga först....


Kommentarer
Postat av: Din norrländska kusin ;-)

Vi kommer helgen efter midsommar. Får fira i efterskott. Haha, den öppningsfrasen lär imponera på honom ;-) Hoppas han kan hänga med bara. Brorsan vill ha med sin kompis, men jag ska försöka muta dom så jag får som jag vill. Hoppas allt är bra annars :)

2008-05-12 @ 11:51:56
URL: http://Mariabusck.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0