Supernice avslutning

Tänk vad fel man kan ha.. Från att inte ha varit kanonsugen på avslutningen så blev det en av de bästa dagarna/kvällarna på länge!
Kom dit med världens packning lite efter tolv, slängde in det på ett av rummen och sen var det
BEACHEN!
Grilla korv, bada, steka och leka med laget och herrarna.

Vid fem snåret var det upp och göra sig iordning för kvällen och småförfesta lite innan middagen.
Middagen bestod av världens skagenröra-boll till förrätt och oxfile med potatisgratäng till huvudrätt.
Efterrätten blev practical joke på Kukko som tappat bort sitt bankomatkort:D

Härlig fest på Stenungsbaden, med massa schlager och dans. Fick mig tom en egen salsalektion av Hertz. tack gubben!=)

Efter att två pers hoppat på mig, så att jag nu kan stoltsera med ett blåmärke stort som en kiwi och lite lila fläckar, var det hemgång vid halv fyra..

Var grymt pigg hela kvällen, vilket gjorde att jag var på g hela tiden..!

Sammanfattningsvis:

Avslutningsfesten på Stenungsbaden med dam+herrlag Kungälv HK får 5 toasters! *kanonkul, tummen upp*


Tänk vad lätt ett problem kan försvinna.. Bara på en kväll kändes det som om en tyngd på 300 ton lyfts från mina axlar och nu kan jag se klart igen.
Inget kan få mig på dåligt humör nu!:)


     

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0