Uppkörning

Brorsan kugga tyvärr, tydligen var det något med filbyten:S Finns en del bitches på vägverket, tro mig, jag träffa den värsta...
Han fick dock en ny tid snart, så då klarar han det säkert!

Ledig idag...IGEN.. Jag vet att jag itne borde klaga men jag dör av tristess, finns verkligen inget att göra.
Borde läsa igenom uppsatsen vi ska opponera på, men jag har ingen lust.....
Havet kanske? Grymt sugen..



Hur kan en person så lätt riva ner så starka murar som man tror sig byggt upp? Jag pallar inte mer..
Snart dags att fatta ett beslut, för kan man vara en del i en persons liv utan att egentligen vara det?


Cola, sol, altan!

Kommentarer
Postat av: Din kusin .

Attans att han kuggade :S Men då klarar han det nästa :) Ska börja köra snart jag med...

Skit i alla dumma killar o vänta på en som är värd dig istället:)

2008-05-28 @ 12:57:39
URL: http://mariabusck.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0