"Vilka jättefina örhängen du har"

Gårdagen var en hejdundrande dag. På morran var det plugg med Patrik, satt ute eftersom solen hade letat sig fram till Munkegärde.
Sen tjoff var vi färdiga, tjoff till systemet, tjoff äta mat.
Tog mig upp till Fontin och sprang (oj vad duktigt!) sen förberedelser för kvällen=)

MIddagen hos familjen Gillén i Kärna var grymt trevlig, med trevligt folk och mycket god mat. *applåder*
Prat, dricka, mat och singstar.. Måste berätta att jag NÄSTAN vann över sandra när vi sjöng till Värsta grymma tjejen. "Topplisteartist" blev betyget för mig och det måste jag vara nöjd med eftersom jag förra gången fick "Tondöv"

Trädgårn senare( gratis inträde och köföreträde är inte dåligt*hehe*)

Det är intressant att lyssna på folk som är onyktra när man själv inte dricker så mycket.
Vad som helst verkar vara okej att säga/göra. Ett exempel  är killarna som kommer fram och undrar om den ena tjommen är snygg i cowboyhatt och om jag möjligtvis skulle kunna dejta Clint Eastwood.
Hela samtalet plus hans stockholmsdialekt fick mig att dra en stor suck inombords.
Och vi ska inte glömma den andra tjommen som kom fram vid två tiden och var imponerad av vårat "järngäng". Han erkände att han suttit och smygtittat på oss ett tag..(det känns ju bra...NOT)

Kvällen avslutades med världens sämsta "raggningsreplik"

Kille med mössa: Hej, du kom lite.... Du har väldigt jättefina örhängen, men säg inget till din kompis
Linnéa: Ööööhhh... tack....


Solat idag och ja, ännu mer Pippi Långstrump...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0