With a hay hay ho, with a hay hay hey

 Det är är det sista inlägget som rör Eurovision, jag lovar;)
Jahopp, vad ska man säga..? Jag själv tyckte väl inte att bidraget var någe vidare värst men aja.. den var väl okej..
Jag ÄLSKADE piraterna! Har haft den i huvudet hela dagen. Ska bränna en skiva med alla bra bidrag och lite annat svenskt=)

Borås med Pås blev en succé på alla sätt och vis! Se Pås bilder för sammanfattning:)


IDAG VAR ALEX TILLBAKA!!! Hoppas du stannar för gott nu gumman! =)


"Nörd kommer från engelskans slangord nerd och är en stereotypisk, oftast lätt negativ benämning på en person som har ett fixerat intresse eller intresseområde. Nördar intresserar sig ofta för teknik eller naturvetenskap(ex datornörd, biologinörd eller schacknörd) men ordet är flexibelt och exempelvis kan man ersätta audiofil med ljudnörd eller kalla den som gillar Counter-Strike för cs-nörd."

Linnéa Tyden Busck är en Schlagernörd.. Kalla det tragiskt men jag spela in alltihopa:D

Idag var det även dags att lämna in uppsatsen. Hoppas Christian, Sara, Elin och Jesper är snälla mot oss när de opponerar. Vi ska opponera på "Vem blir elitidrottare" Kommer nog vara ett ganska intressant ämne att läsa om =)

jag säla!


3juni............


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0