Dag 1

Vad har jag då fått gjort?

Dagen började med sovmorgon.. (surprise, surprise) Sen tog jag bussen ner till Kungälv då jag skulle jaga
litteratur till hemtentan. Lyckades hitta en av de två jag letade efter. Orkade inte leta igenom alla hyllor med mat..
Sen gick jag till Maxi och jämförde priser på frukt. Folk måste trott jag var någon slags spion åt LIDL eller något, så som jag såg ut med mössa ner över ögonen och anteckningsblock. *haha*
Väl hemma gjorde jag klart tabellen som jag ska ha på redovisningen  och skrev ner lite allmän fakta. Ikväll ska jag köpa frukt som jag sen ska låta bli gammal, för att kunna visa hur den INTE ska se ut.. *ambitiös, eller vad?*

det finns en i mina tankar, men frågan är om jag finns i dina?




Idag fick jag till ett riktigt bra nyttighetsrecept..


Pasta med makrill-och bönsås.. Till det vatten med limeskivor..ojojojoj, Anna Skipper kan ta sig nånstans;)


Dags för tempoträning om en timme....ooh yeah...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0