Matt...

Nu har ännu en vecka snart gått.. Dagarna bara susar för bi känns det som. Igår kl 13:30 mailade jag in min hemtenta, äntligen! Så som jag har varit orolig för den alltså. Men efteråt kom det liksom en konstig känsla över mig. Allting bara släppte liksom, och jag kände mig helt svimfärdig. Helt matt och helt slut. Känslan sitter fortfarande kvar, är liksom trött hela tiden, men kan inte sova på nätterna.. Kanske är medicinen som spökar?
Jag är inne i en "skit-fas" som Elin så bra kallar det. Gnäller på mycket just nu. Tur man har goa vänner runt en som piggar upp när man som bäst behöver det.  Däremot finns det ju vissa människor som man bara vill slå på käften..

imorgon ska jag nog till IKEA och lulla lite, är träningsledig så man får försöka utnyttja tiden lite:)

Ikväll håller jag tummarna för Emma som kämpar..! :)

Kommentarer
Postat av: jasmine

Åk till Ikea Kållered!!!

Var på bäckebol häromdagen dom gör om en massa så man går igenom det på 10 min :S

2008-11-19 @ 21:38:56
URL: http://jasminejohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0