Nöjd

Då var torsdagen klar. trots dataproblem gick presentationen bra..Var nog mer nervös än vad jag trodde, men det var faktiskt roligt!
Skoldagen var också riktigt bra... Bakning med Sofia var en upplevelse vill jag lova.:) ingen trodde vi skulle hålla sams men det gjorde vi och bröd lyckades vi göra det med..
När en uppgift är avklarad blir det pang på nästa. Jag har kvar:

Demonstration av exotiska frukter
Inlämning av hemtenta
Inlämning av utvärdering av matdagbok
24timmarsintervju plus demonstration
Kostinfornationsblankett för bodybuilders
Zonearbete med Anna efter Thailandet

puh...

Hemtentan ser jag iof fram emot lite, intressanta ämnen och jag ska satsa stenhårt på den! Vill verkligen ha VG.

Vart ute och gått en timme nu med Johan. Sååå skönt att få frisk luft och tjöta järnet..Hade aldrig kunnat gå i mörkret ensam.

Nu dags att sova, ny skoldag och ny matlagning på g..

Just nu känns det mesta ganska bra.. Flow..*peppar ta i trä*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0