Ny helg

Veckorna bara flyger förbi (som tur är) och nu är det äntligen helg igen..:)

Igår var jag hemma hos Emma och Emelie.Blev god middag, tjejsnack, dans på borden, spel och IDOL-skrik. Hoppas att de blev grymt uppladdade inför SM. *hehe* Men nu har de ju min skiva till hjälp med.

Helgen kommer innebära lite pyssel och mys tror jag. Idag kommer farmor hit och fikar och ska fira bror. Sen måste jag börja plugga lite smått. Nästa vecka är det tentatime och ska börja med utvärderingen av matdagboken med.

Följer orolig nyheterna där det berättas om att flygplatserna i Bangkok har blivit belägrade av demonstranter. Vi åker om ca tre veckor och då får det vara löst, för vad händer annars? Ingen semester? Det är ju för den jag orkar kämpa med skolan just nu..*suck*

Det är konstigt hur människor fortfarande kan förvåna en.. Jag trodde jag hade lärt mig men icke..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0