Nyttigt snack

Idag var det snack om fortsättning/nystart.. Gick igenom hur laget skulle fortsätta tillsammans och hur framtiden ser ut.
Orkar inte riktigt förklara allt här men huvuddelen handlar om UTVECKLING. Mycket bra saker sas och det känns riktigt bra nu =) NU gäller det bara att visa att man vill vara med.

Ni vet känslan av att man bara vill pausa livet, så man hinner ikapp? Så känner jag just nu. Har sjukt mycket att göra att jag inte vet var jag ska få all tid ifrån.. Dagarna bara flyger förbi och jag hinner inte med något.. Vill bara trycka på stopp, dra iväg ensam och bara få tänka ifred..


Detta ska göras innan jul (15 december)

Göra klart broschyr för bodybuilders.
* Skriva arbete om Zone-diet
* Plugga in 113 instuderingsfrågor innan 3 december
* Göra en 10-sidig utvärdering av matdagbok

Japp, så ni förstår.. Helgerna och kvällarna kommer bestå av plugga två veckor framöver. Så ni som tycker att jag är tråkig som aldrig är social.. Förlåt, men mina lärare är korkade som knör ihop allt..
Då tänker ni  kankse, men du får väl planera! Ja, det är rätt, men när man får reda på allt i sista sekund hela tiden är det inte så lätt att planera. Plus att jag tränar varje dag, plus att jag gör extragrejer med Idrottslyftet..


GAHHHH, ge mig ett längre dygn!


Emma (L) :)






Kommentarer
Postat av: Emma

Hellu there Linnea :) Såklart man älskar sådana, han heter nämligen Anthony callea, super bra =) tkr iaf jag, han har en annan låt som heter något med love, den är också sjukt bra .. haha håller på att lyssna sönder hans låtar just nu:P

Och du, om inte annat så kan man ju alltid få sig ett skratt angående vårt tecken..



Haha och "tankarna" om dig som DJ, får jag inte ur huvudet :)

Vi ses imorgon, och plugga inte sönder dig nu, och glöm inte, du är bra som du är =)

2008-11-24 @ 22:00:24
URL: http://hjerpee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0