Raka rör tack!

På torsdag ska min "plan" vara klar inför min demonstration om exotiska frukter. Demonstrationen ska vara 20 minuter lång och jag ska diskutera kring 4-6 olika frukter. Det jag inte fattar är (och som inte min lärare verkar kunna svara på heller) är hur sjutton jag ska hinna prata om så många frukter samtidigt som jag ska tillaga en varm rätt med frukt som huvudingrediens?
Min idé är att göra ett varmt fruktspett med massa frukter på, prata om dem samtidigt som jag tillagar dem. Borde funka eller hur?

Powerpointen som jag skulle göra till killarna blir nog ganska bra tillslut också. Några ändringar, tillägg och papper till sen är jag färdig.

Ser fram emot helgen med.. Kanske kanske blir der dejt.


Off we go!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0