Skadad

av skolan..Sitter och grejar lite med hemtentan.. När man läser Kost och Hygien och allt vad det innebär fastnar ögonen på ALLT som handlar om det..Läste precis en intressant artikel på Aftonbladet om bluffmaten och icke bluffmat. Mycket av det som står stämmer säkert, men samtidigt kanske man ska ta allt som Aftonbladet publicerar med en nypa salt. Vi har  julärt oss att vi ska vara källkritiska så..:) Samtidigt är det jobbigt att veta HUR kritisk man ska vara. Man kan ju inte bara gå runt och vara misstänksam, då kommer man ju hitta fel på all mat och då kommer man ju till slut svälta ihjäl..

Ångesten i magen börjar iaf släppa.. Tror jag kommer lösa det här ganska bra. Allt hänger på att jag får tag på kursboken i skolan och att jag följer mitt schema.
Idag skulle jag gjort marknadsundersökningen på Maxi om matfetterna men hann inte det..:S (hann inte= orkade inte)
Lyckades iaf öva på min redovisning 3-4 gånger..

Kurs snart.. 18:00 ska jag vara ute på Kviberg och lyssna på Stefan Pettersson om kost , prestation. Ruggigt intressant.. Hoppas jag hinner bara..=) Har världens bästa kompis som kör mig iaf.. Så jag slipper gå vilse i mörkret...Om bara köerna släpper snart...........Pinsamt att komma sent menar jag..:( Då dör jag...


mmh mmh mmh, mycket att välja på... Men det gottaste finns inte som alternativ?

Kommentarer
Postat av: Emma

Saknar dig - MASSOR!!!

2008-11-13 @ 07:01:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0