Söndag, dagen efter lördag

Igår var det raj raj:) Först var vi hemma hos Emelie och Emma i deras fina lägenhet=) Jag, Påsen, Nicole, Therese och de två värdarna spelade spel, dansade vackert och tog vackra kort.

Efter mycket om och men drog vi till trädgårn, där typ ALLA var utklädda utan vi.. Det var en riktig miss vi gjorde där..
Det fanns allt från kaniner, Arnold Schwarzenegger, häxor till Batman, Turtles och brudar (as in bröllop).
Emma blev uppraggad av en brandman medans jag fick nöja mig med att bli smekt på armen av en maskulin Maja Gräddnos:)

Allt som allt var kvällen lyckad! Bilder kommer =)

Idag har jag gjort massa! Rensat min garderob, dammsugit och dammat.. Ganska nöjd med mig själv.. Nu tänkte jag sätta mig och planera morgondagens lektion på Nordmannaskolan..


I veckan ska jag också hinna med att ta en tur till Ikea, köpa tavla och göra en powerpointpresentation..FULL FART!

Vissa människor kan man bara skaka på huvudet åt.. Tänk vilken falskhet som kan gömma sig även hos de ärligaste människorna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0