Söndag fortfarande

SHIT!  På sistone har det varit ganska lugnt i skolan  och jag har hittat något slags lugn som inte funnits innan, men nu...
Nu kommer allt jobbigt på en och samma gång. Som en käftsmäll rätt i nyllet. Nästa vecka måste jag verkligen ta tag i mina dagar och plugga ordentligt varje dag. Planeringar ska skrivas, demonstrationer genomföras och powerpoints förberedas.
Dessutom ska jag under veckan vaccineras eftersom vi åker till Thailandet om 6 (!!) veckor.. Plus massa annat som ska förberedas innan avfärden. En månad är lång tid för en stackars student. ACK vad jag ser fram emot att komma iväg till solen.
Nu måste man ju tom skrapa bilen på morran.

Ett annat lugn.. har infunnit sig på ett annat plan än skolan. Många saker som hänt på sistone har fått mig att vakna upp lite. Lärt mig att jag bestämmer över mig själv och att ingen skitstövel kan sätta sig över mig.
Människor kan verka hur ärliga och goa som helst men till syvene och sist, tänker de alla bara på en sak. Det gäller bara att sålla vilka som står för vad de utger sig för att vara..

JR och HS: Ni har gett mig tron tillbaka, men framtiden får utvisa hur sanningen egentligen ser ut..



BILDER FRÅN IGÅR:






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0