Sovmorgon som hette duga

Idag belönade jag mig själv med en fet sovmorgon. Vaknade tio men gick upp klockan ett. När bror nummer två kom hem och såg mig i morgonrock fick ha n dampryck och skällde ut mig.. Haha. Han är nog lite avis..
Sen åkte jag och Stefan till IKEA. (missade Jasses inlägg om Kållered och blev besviken som tusan! Fanns ju typ inget kvar alls.. ) Hittade docke n kanonfin kudde som jag inte köpte..*suck* Börjar bli lite småsnål nu inför Thailand.
Man är lite ledsen över att man missar allt det mysiga med julen, kusinerna kommer ju ner, och hade varit så kul att festa med Maria..
Men men, får bli neger istället..:D Och baaaaaaaaaaaaaaaaaada.....

Idag påbörjade vi vårat Disneymaraton med. Askungen idag... Nästa gång blir det lussebullar, te och Lejonkungen. Då ska vi sitta och gråta båda två.. hehe..

Älskar när det är riktigt mörkt ute och det är mysigt tänt inomhus..Man blir så varm inombords.. Jag vet att jag är störd men jag älskar det..:D

Farfar verkar må bra med, och det gör mig extraglad:)

<3


Kommentarer
Postat av: Maria (Kusinen)

Vi får parta en annan gång ;) Jag vill oxå till Thailand, sjukt avis. Men trist att ni inte kan umgås med oss i jul, men det kommer fler tillfällen ;)

2008-11-21 @ 17:27:26
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0