Tankar efter helgen...

Tänker inte prata om matchen. Har redan rensat huuvdet och allt vad man tycker och känner med tjejerna. Nu är det bara att hoppas på en förändring.:)

Lördagskvällen blev en lyckad lördagskväll. Mycket tjejsnack och mycket skratt. Tycker om er tjejer mycket!

Idag har det varit plugg och handboll för hela slanten. Missade min brors match imorse men såg herrarna krossa Mölndal iaf! *full fart*

Måndag imorgon. Innebär skolan i ett antal timmar med dator och en massa böcker. Som tur är får jag ha bilen så jag slipper släpa på allt på bussen. Brukar vara knökat med folk den tiden på dagen. Träning imon med.. Ska faktidkt bli ganska kul och skönt:)

Funderar även på en uppesittarkväll a la plugg. Te och naturgodis och min kära dator=) Hemtentan ska in på tisdag eftermiddag och får ta vara på alla timmar som finns nu för att hinna bli klar och få iordning allt.


..du.. vad händer? =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0