Tankar om en lördag..

Bästa på länge!

Plugg:
Börjar få ordning på tentan, har alla papper och nu är det bara att läsa igenom hela fadderuttan. Har några dagar på mig. Dessutom har jag börjat på matdagboken och redan fått ihop en A4..*stolt*

Monopol: Förlorade grovt första gången, jag gör inte så genomtänkta affärsbeslut tydligen så gick bankrutt först av alla.. Inte bra.. Berodde nog på att jag bara köpte de dassiga billiga gatorna.

Tradera: Tack Emma för idén! Idag vann jag en auktion på en grymt fin klocka. Vann med budertpå 23 kronor!:D Sen tillkommer det frakt med men det var inte så mycket så gjorde världens kap.. Hoppas bara den kommer innan jag åker på semester.

Thailand: Har börjat fatta att vi ska åka snart. Hoppas bara att det löser sig med flygplatser så att vi verkligen kommer iväg på rätt dag.

Julen: Det är så himla mysigt med jul! Framförallt alla förberedelser. Nu har vi nya gardiner uppe, ljusstakar som lyser och imorgon blir det glögg, lussebulle och pepparkakor. LOVE!
Skönt iår att inte behöva tänka på alla julklappar. Blir väl Sofia, Strefan, Johan, Klassbyte och kanske någon mer som får. Och jag vet ungefär vad alla ska få så det är klirrat och klart!

Övrigt: Farmor var här och uppdaterade oss om sjukdomsläget..:( Och hon fick reda på hur det går för oss..
Längtar till sportmatchen nästa vecka. ska bli kul att träffa sina gamla jobbarkompisar igen. Tessan, Mona och Mikaela spelar ju däroch likaså en klasskompis.


Spanande även Lilla melodifestivalen NORDIC. Oj vad söta de små finländska killarna var med fotbollslåten. Två nya Elias, fast istället för att sjunga på skånska sjöng de på finlandssvenska.

Pappa laddade över alla bilder från den gamla datorn till en skiva så nu ska jag gå igenom allt och lägga in på min nya dator. Så kanske bloggen flir lite levande med=)


allt du säger är skitsnack och jag är glad att jag förstod det tidigt..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0