1 oktober- utvärdering

Ja, vi börjar väl med tentan. Den var utformad ungeför likadant som övningstentan. Tack och lov för det! Efter att ha suttit och räknat lite kom jag nog fram till att det blir godkänt i alla fall. Sista kvarten satt jag och funderade på om mitt sätt att läsa av DNA-sekvensen var rätt eller fel. Naturligtvis var det fel... (fick jag reda på efter) Lärde mig att ALLTID gå på magkänslan hädanefter.

TORSLANDA- KUNGÄLV. Började laddningen med middag på Fars Hatt, sen åkte vi i samlad tropp till hallen. Tog en långpromenad där vi prata om allt mellan himmel och jord.
Grymt häftig känsla att äntligen få köra igång.. Inspring mellan två röda lampsladdar..*hehe*
Tyvärr visade vi inte att vi var det bättre laget utan åkte hem med en förlust.
Men vi tar nya tag på  onsdag på hemmaplan!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0