26 oktober- full fart

Fredag. Dag som man längtat efter länge! Tentan gick braaa (vg?) Man kan ju alltid hoppas. Stan med Mellan-Larsson. Spana kläder, present och annat =) OJ vad stolta vi blev över presenten, den kunde inte passat bättre! Löpning i regnet och gym i hallen, nöjd att vi hann med det också.
Middag hos Tyden Busck, sen gjorde vi oss iordning samtidigt som vi körde partymusik på datorn.
19:15 hos Pausen.. Ju mer folk som kom desto varmare blev det. Trots någon trpkig händelse blev kvällen riktigt lyckad!
Tycker om er flickor!<3

Lördag. Städning på gården men jag slapp:) Stan med mor och bror och film hos A på kvällen...

Grubblar över om jag gjorde fel, magkänslan säger en sak och hjärnan en annan..

Söndag. Tar mig en riktig funderare över allt som hänt och vad jag vill. Det är svårt att veta när allt händer så fort. Jag hänger inte riktigt med och hinner inte stanna upp och tänka efter..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0