Ibland är det som om någon däruppe skrattar åt en.

Nu ska jag berätta om mina upplevelser under dagen. Varning för gnäll!

Jag gjorde illa min tumme under en match för ett antal veckor sen och smärtan finns forfarande kvar, så jag bestämde mig för att fixa en röntgentid. Kungälv hade inte tid med mig så jag parkerade mig på Axessakuten idag kl 16:00.
19:30 hade jag träffat läkare, väntat,röntgat, väntat och träffat läkare igen.. Som tur var det bara en smäll på ledkapseln jag hade fått och kunde nöjt promenera hem..
En spårvagn kommer rullande och Linnéa tänker: "Om jag springer hinner jag!" Jag tar sats och börjar springa..
Jag gör sen den värsta vurpan som finns. Telefon, ipod, glasögon for åt alla håll och jag ramlar på knäna..
Så jag lyckades pajja mina favoritbyxor och har en grymt svullen knäskål..
"Krya på dig" hälsningat är välkomna:)


(det värsta är att folk såg mig ramla.... 20 meter från akuten...)

Kommentarer
Postat av: Emma

KRYA PA DIG!!!

2008-11-01 @ 12:14:06
Postat av: Linnsen ;)

tänk att jag hittade hit :)

2008-11-01 @ 21:13:34
URL: http://hjerpee.blogg.se/
Postat av: Farmor (och farfar)

KRYA PÅ DIG!!! Ses vi kanske på söndag?

2008-11-03 @ 17:41:00
Postat av: Björkman

Lite sent att kommentera kanske, men det som historien inte förtäljer är...hann du med spårvagnen trots denna makabra vurpa? Hoppas du hunnit bli bättre nu 20 dagar senare iallafall :P Kram

2008-11-23 @ 21:16:07
URL: http://borgar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0