Kungälv-Lysekil

VINST! Vilken härlig match tjejer! Allt stämde från början, uppvärmingen, musiken. ALLT bara föll på plats..
Trist att det inte var den vanliga speakern men det gick bra ändå. Han gillade uttrycket styva linan.*hehe*
Det bästa var när Simon säger i bilen hem hur stolt han var. Då blev jag nästan tårögd. Extra kul att farbror,faster och kusin var där och heja. Och min hemliga gäst som överraskade..*glad!* 
Gjorde 3 mål..=)

Kalas hos Madde igår. Trevligt med lite nytt folk trots att 90% var killar. haha. Knödde in oss i köket och käka smörgåstårta en stund, sen mingla och sen hemgång i regnet. Avslutade kvällen med film hos en kompis.

Nu sitter man och bara andas ut.. Grubblar mycket över livet.  En person som man tror är på ett visst sätt visar sig vara på ett helt annat, som INTE är okej.. Men ändå kan man inte låta bli att tycka om den..


Maybe we´re friends, maybe we´re more..Men jag behöver tid till mig nu=)


016 världens bästa!







Kommentarer
Postat av: Farmor (och farfar)

Jättetråkigt att vi inte kunde gå på handbollen. Hade varit kul att vara med när ni vann och du gjorde tre mål.

Vi blev så stolta när vi såg ditt namn i tidningen. Men nästa gång hoppas vi att vårt gemensamma namn Busck kommer med så vi också får sola oss lite i glansen från dej.

2008-10-21 @ 22:18:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0