Mer helg åt folket!

Är inte helgen alldeles för kort? Eller är det bara jag? Under veckorna är man fullt upptagen med skola, träning, jobb, plugg att man inte har tid med något socialt umgänge. Och helgerna har bara två dagar att erbjuda! Dessutom är det ju match en av dagarna så kvar står man med EN kväll och en dag att utnyttja med sina vänner.. Så mycket man vill göra och så många man vill umgås med att det bara kryper i en.. Och våran träningstid idag är inte den ballaste.. 19:00-20:30.Sen blir det ju bara Idol och läggdags typ. *hehe*

Får hoppas möjligheterna som dök upp denna helg dyker upp flera gånger=)

Idrottslyftet idag gick bra. Fick panik först men löste det med lite improvisation och ungarna verkade gilla det. Fick ett rungande ja när vi frågade om de haft kul. Och min idé om tempoboll gjorde succé! *stolt*

Funderar på att ringa jourcentralen på måndag. Tummen är fortfarande svullen och kanske ska röntga den för att se om det är någon spricka i den..

Måste även uppsöka IMEO för skoköp.. Handbollsskorna möglar snart och då är jag inte långt ifrån sanningen. T.o.m Krister såg det idag.. haha..

KUNGÄLV HK-LYSEKIL HK Lördag 19 oktober. Idrottshallen 16:30. Behåll den känslan!



HEJA ALICE! Hon har rösten jag drömmer om att ha =)

Igår sa en person, som jag inte ens känner väl, något till mig som fick mig att växa flera meter. Det är underbart att veta att folk går runt och beundrar en i hemlighet=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0