Mitt i veckan.

Tänkte börja med lite tankar om helgens match. 2-timmars resa till Sävsjö, med världens snyftfilm på. August Rush. Har ni inte sett den, GÖR DET!  Hade hoppats att min morbror skulle komma och kolla men icke.. De stackarna hade åkt till fel hall så därav missa de matchen. Dessutom, måste jag säga, var jag ganska duktig. Gjorde två mål vilket resulterade i att mitt vackra namn kom med i både GP och KP *stolt som en tupp*Dock blev det förlust...27-20

Slapp vecka i skolan annars. Gör egna registreringar som ska sammanfattas och utvärderas imon. Annars blir det dagisjobb på torsdag, idrottslyftet på fredag och kanske lite shopping om vi  har tur. MÅSTE ha nya handbollsskor innan fötterna svimmar.

Skickar en tanke till min faster som har blivit sjuk och hoppas att allt löser sig snart!

Nu är Emma framme. Fortfarande lite avis på henne, men vet att det blir min tur nästa år!=) Håller tummarna för henne..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0