Om dagarna som gått.

I måndags var det farmenmatch. Vi hade ett ganska hyfsat lag med, men tyvärr blev det förlust. Vi fick för många kontringar emot oss.. Men fyra mål blev det för mig i alla fall och är ändå nöjd med det. Slutresultat (25-29) Man kände verkligen att man inte var van vid matchtempot.. *hehe* jag och Soffi var helt färdiga efter 5 minuter.

Och idag fick jag reda på att jag klara tenta nummer2! Det var verkligen en lättnad då jag var lite orolig efter tabben jag gjorde.. Men nu kan man lägga det bakom sig och gå vidare till nästa tenta som är 24 oktober.

Denna veckan har jag varit extra trött. Sovit på bussen in, trött på lektionen, sovit på bussen hem och sovit middag en timme innan träningen. Vet inte vad det beror på. Idag tog jag iaf med mig en egen termos med kaffe för att hålla mig vaken och det funka faktiskt:)

Idag är sista dagen som jag behöver väga min mat. WOHO! Är ganska trött på att väga varende ostskiva man tar..
Iof är det ganska intressant att se hur mycket saker och ting väger, men det ska ändå bli skönt att kunna äta utan att behöva dra fram vågen varje gång. Dock tror jag att jag har ätit lite nyttigare dessa dagar. *hehe*
Syndade lite igår då jag åt 10 g ostbågar =)


Idag är det min tur att laga middag med, ska göra tonfiskspasta som kommer smaka mumma!

Vad händer på Volvo? Kommer jag få något sommarjobb nästa år???

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0