Varm äpplepaj.

För ett tag sedan var det storm ute idag. Haglet/regnet öster ner och det åskade och blixtrade helt sanslöst mycket! Älskar oväder, så länge man sitter inomhus. Helst ska man ju ha någon bredvid sig samtidigt. Gärna en mysik lite grabb men jag har ju mina föräldrar och det duger bra=)

Imorgon blir det avskedskväll hos Emmsan. Blir trevligt med ändå tråkigt..:S Men hon har iaf skaffat skype! Bra jobbat babe!

Skolan. Ny kurs idag, näringslära.. Känns som om allt faller på plats om vad jag vill göra med mitt liv.. Vet äntligen vad jag ska kämpa mot..=) Fick massa ideer idag..


Vissa personer i ens närhet irriterar mig så fruktansvärt..! Har ingen hänsyn till andra och gnäller bara över sitt egna liv hela tiden,,,ÅH, gör något åt det!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0