Är jag för trött? Eller bara lat?

När jag vaknar av att klockan ringer på morgonen är min första tanke: När får jag sova ut nästa gång? det är nästan komiskt men så är det. Räknar liksom ner dagarna tills jag får nästa sovmorgon.

Den här veckan kommer innebära DISCIPLIN från min sida. Måste tvinga mig själv att läsa på kvällarna och det är jag inte van vid. Har alltid haft en oskriven regel om att inte plugga efter klockan 18:00. Nu måste jag ändra på det om jag ska klara tentan den 1 oktober. Men efter det kan man äntligen andas ut.

Och den 1 oktober är det även dags för SERIEPREMIÄR! Bortamatch mot Torslanda.. Och det pirrar nästan i magen nu. Man är grymt sugen på att spela. Framförallt när Farmen hade sin första match igår..=)

Skulle vilja att allt blev som jag ville, men man kan inte alltid få som man vill i allt. Men en sak har jag bestämt mig för. Man kan se saker på två sätt. Antingen suckar man och tycker att allt är jobbigt eller så biter man ihop och ser det positiva i saker. Jag ska se det positiva i allt (försöka) och så mycket det vara går göra mitt bästa. För i slutändan får man tillbaka. Idag vågade jag satsa lite, gick inte som jag ville men jag provade i alla fall..


Vågar man inte, vinner man inte..


Tro inte att jag tror på dig bara för att du talar sanning- det citatet är så grymt... Kalla mig en bitterkärring men det har etsat sig fast efter dig..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0