Bland tomtar och glitter.


Idag har hela laget jobbat för en av våra sponsorer. 
Efter mycket om och men lyckades vi hitta den lilla lokalen vi skulle vara i. Vi hade fått uppgifter att vi skulle packa julsaker och SOM vi packade julsaker. Vi delades upp i stationer och jag, Elin, Sofia, Jensen, Julia och Nicole fick den största. Vi skulle packa julgransstjärnor med svenska flaggo. Stackars Elin fick vika ihop de tomma kartongerna:P
Efter vi var klara med det fick vi en ny uppgift att packa norska ljuslyktor. Det vad öppna lådan, lägga i ljus och påse med rökelse, stänga lådan ggr massa..:) Men vi hade ett grymt tempo och blev klara på typ 2 timmar. WOHO!

Är fruktansvärt trött typ hela tiden, men det beror nog på att jag inte är van vid att gå så länge i skolan. Man sitter liksom i sex timmar och bara skriver och lyssnar. Blir lätt sövande efter ett tag.

Äntligen börjar allt gå åt rätt håll. Det mesta flyter på bra och jag känner mig nöjd med tillvaron =) Har allt man behöver..=)

Vill tacka den vänliga herren på Västtrafik som hjälpte mig imorse med mina försvunna saker! Det finns trevliga människor


Everything and everyone is you.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0