Datanörd.

Sen jag fick mitt egna lilla krypin här uppe bor jag typ vid min dator. Är alldeles kall(!?) om händerna för att jag skriver så mycket. Men inte är det skola man skriver heller utan bara skit... *haha*

Middagen hos Farmor igår var trevlig som vanligt. Det är skönt att ha släktingar så nära så man kan hälsa på de ofta =)
Min farbror och faster är båda idrottslärare så de är bra hjälp nu när jag pluggar! Ska låna fasters böcker nu inför Biokemin.

Kemitenta idag. Jag tror det gick ganska bra i alla fall. Räknade snålt ihop till att jag klarar 28 p i alla fall. Tentan firades idag med fika i Victoriapassagen med Madde, Jossan, Christian och Sofia. Godgod cappuchino med chokladmuffins.

Biokemin drog igång med FULL FART idag, men läraren är grymt skön så det ska nog gå prima.

Ska sitta i samtal imon med Konsumentombudsmannen, lite nervös för det eftersom jag inte riktigt vet vad  jag ska säga än. Har en tendens att svamla och ramla på orden när jag är nervös nämligen. Är inte direkt någon telefonmänniska.


en sån här tröja leta jag efter idag på HM, men den fanns inte nånstans! Vill ha en vit eller blå.. Älskar polotröjor nu när det börjar bli riktigt kallt..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0